Известие

Collapse
No announcement yet.

Намират ли се вече по-евтини носачи ?

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Намират ли се вече по-евтини носачи ?

    Здравейте, стар фен съм на италиянките. Имал съм 2 браво-та едното умря геройски след 7 годишна битка без особени ремонти...второто браво още се кара вече 5-а година само с един сменен дебитомер...супер здрав катър по окачването нищо не е сменяно а редовно го ползвам например като си правя ремонт да изхвърлям строителни отпадъци...минавам през шахти и бордюри по черни пътища се кара на 4-та и кучето е здраво и си е здраво. Така след това си взех една Alfa 159 SW, на която само капачките на вентилите на джантите не съм сменил. Всичко се разпада по тая кола. Имам чувството, че е взривявана в някой американски екшън филм и после е лепена със смес от брашно и вода. Преди 2 години като я купих и след като смених всичко по окачването(около 70%) сега цялата предница и пред скъсване. Чуват се такива звуци(като звуковите вълни преди земетресението в Перник през 2012-а година). Цялата подскача все едно е на батут, носачите скърцат като стара мотриса от трамвайното депо, по задното окачване като подскочи колата имам чувството че задния мост се отделя от шасито. Благодаря за търпението, а сега към въпроса:

    Намирал ли се някъде вече части, по окачването които не струват колкото силов тунинг на Nissan GTR. Последния път смених един носач за 490 лева и от тогава имам синусова тахикардия и пия хапчета за сърце. Моля помогнете с опит ако пак дам 500 лева за носач и 10 000 за амортисьори тампони ще почина. Моля помогнете !

  • #2
    Виждал съм и съществуват обяви за рециклиране на носачи.
    Което съм сигурен ще ти спести доста парички.
    Пример: Линк обява -случайна
    Ще ти сменят нужните тампони и ще излезе 150тина лева на парче, предполагам.
    * на долен носач, вътрешният тампон е около 75лв
    * вероятно имаш нужда от смяна на тампони на горният - 50-60лв двата .. цял носач 150лв
    Може да се провери и за здрави амортисьори по обяви и морги, продават се доста коли.
    Като цяло освен плюене за колата и оплакване, няма нищо съществено във въпроса.
    След като си сменил, толкова много вероятно си запознат с вариантите
    Last edited by flipz; d.m.y г., 12:21.
    Alfa 159 1.9 16V JTDm Lusso (150)08'; EX Alfa 145 1.6 TS

    Comment


    • #3
      ...
      Last edited by hartisimo; d.m.y г., 12:06.

      Comment


      • #4
        Моят опит с носачите е следния:
        - 2014 г. рециклирах долните носачи - сложих тампони TРВ, мисля цената беше към 180 лв./бр. Изкараха около година и половина или около 20 хил. км.
        - 2016 г. смених долните и горните ( толкова изкараха долните) - сложих ТРВ - долни около 400 лв парчето, горни около 150 лв. парчето. Горните им сменях тампоните миналата година ( на 15 хил. км), общо всички зкараха до онзи ден - или около 30 хил. км.
        - сега сложих евтини ( някакви Сарлайн, Чешки), марка на Ауто Келли ( видях негативен пост на колега тук във форума, но реших да рискувам) - долни 250 лв. парчето, горни 90 лв. парчето ( с отстъпка). Да видим колко ще изкарат те....
        Alfa Romeo 159 1.9 JTDm, SW, Lancia Delta II 1,6
        ".... 150 На превала Ляв 5 и веднага Десен 5! спирай, че си ебало майката за Ляв 2 на скок !!!ХОРАТА... "

        Comment


        • #5
          Като цяло много зависи къде се шофира и как автомобилът.
          Бях във Варна няколко дни и мога да твърдя, че пътищата в града са ужасни.
          Или поне по който ми се наложи да прекося града.
          В Бургаска област, изкарах 40к с калпавите носачи на 145 а единият изкара 50к
          Примерно моята кола е на 9/10 години и дойде с оригинални, долни и горни .. като само единият горен носач беше с един разбит тампон и на долните 2-та вътрешни тампона. 2х 75 + 25лв части
          Т.е. в Италия 150к можеш да караш с едни носачи .. и повече дори!
          Last edited by flipz; d.m.y г., 14:27.
          Alfa 159 1.9 16V JTDm Lusso (150)08'; EX Alfa 145 1.6 TS

          Comment


          • #6
            Аз смених горни носачи, като сложих Lemforder по 119лв бройката с отстъпка. Долни не съм сменял още и се надявам да не сменям

            Comment


            • #7
              Аз рециклирах горни носачи, засега 10х км няма ядове. На 156цата също рециклирах, доволен съм. Предстои ми закупуване на долен десен, засега съм се насочил към ИТН, защото целия ни град е в разкопки, сменя се водопроводната мрежа и 2г ще е ужас.
              Alfa Romeo 159SW 2.4JTDm/20V 200* коня + 1 магаре зад волана.
              Ако искаш да си бърз-тръгни сам, ако искаш да стигнеш далеч-тръгни с приятели!!!
              Горе главата, нищо че е празна...

              Comment


              • #8
                Ужас... Това с пътищата край няма да има никога... Btw не бях чувал за рециклаж на горни носачи... Колко пара излиза?

                Comment


                • #9
                  Носачите не карат, дори в Англия.
                  На под 100 000км. се сменят и горни, и долни носачи.
                  Това, носачите сложени в завода.
                  Горните заради оскърцване, долните заради луфт в шарнира.
                  Не се надявайте тук да карат, каквата и извънземна марка да са.
                  А носач Текнорот,долен, за 159, изкарва точно 7000км до луфт в шарнира.
                  Никога Текнорот.
                  1996 164 Super T.S | 2003 166 20V Sportronic Distinctive + Haes & Webasto | 02/2006 159 SW JTDм 150 CAVALLI HIGH DPFon

                  Comment


                  • #10
                    Първоначално публикувано от sasho_n2 Покажи съобщение
                    Моят опит с носачите е следния:
                    - 2014 г. рециклирах долните носачи - сложих тампони TРВ, мисля цената беше към 180 лв./бр. Изкараха около година и половина или около 20 хил. км.
                    - 2016 г. смених долните и горните ( толкова изкараха долните) - сложих ТРВ - долни около 400 лв парчето, горни около 150 лв. парчето. Горните им сменях тампоните миналата година ( на 15 хил. км), общо всички зкараха до онзи ден - или около 30 хил. км.
                    - сега сложих евтини ( някакви Сарлайн, Чешки), марка на Ауто Келли ( видях негативен пост на колега тук във форума, но реших да рискувам) - долни 250 лв. парчето, горни 90 лв. парчето ( с отстъпка). Да видим колко ще изкарат те....
                    И какво излиза в крайна сметка - даваш едни 1000лв за носачи и на 2 смени на маслото - пак сменяш. Ех какво хубаво 4 цифрено консумативче.

                    Comment


                    • #11
                      Да ето по тази горната причина и няколко други си продадох 159ката.....
                      '05 E-class 3.0 24v LPG, '05 C-class 1.8 16v Kompressor Sportcoupe, '09 A-class 1.5 8v
                      Ex:'07 147 1.6, '07 159 1.9 JTDm, '00 Lybra 1.9 JTD, '86 Delta GT 1.6, '04 C2 1.6, '97 Vectra 1.8, '97 Dedra 1.6

                      Comment


                      • #12
                        преди 9000 км сложих долен десен носач Lemforder заложих може би на над средната класа като марка...за сега нямам ядове, но към днешна дата цената му е 390 лева с отстъпка...предлагат ми и MOOG за 265 сега се чудя кое да взема...като цяло малко са им паднали цените предната смяна бепе за 490...значи за 1 година 100 лева...след 2-3 години ще са като на фиат браво цените...

                        Comment


                        • #13
                          Първоначално публикувано от LYBRAtor Покажи съобщение
                          Да ето по тази горната причина и няколко други си продадох 159ката.....
                          Хубаво е, когато хората споделят такава информация, без да я крият и да се поддават на фенщината към марката.

                          Точно заради това и аз няма да си взема 159ка.
                          Жалко, наистина жалко, толкова красива кола, а толкова несполучлива и с много скъпи проблеми...

                          По-евтино ли ти излиза да караш Е-класа вместо 159ка?
                          156 2.0TS

                          Comment


                          • #14
                            Най-лошото е, че тази кола тропа от най-малкия луфт.
                            Нещо като 156. Само тропащата щанга я няма
                            1996 164 Super T.S | 2003 166 20V Sportronic Distinctive + Haes & Webasto | 02/2006 159 SW JTDм 150 CAVALLI HIGH DPFon

                            Comment


                            • #15
                              159- ката е правена за пътищата в Италия- там наистина карат по 10 години с носачите, въпроса опира до дупките/липсата им.

                              Comment

                              Working...
                              X